gratis whitepaper: meer succes met klantgesprekken

IN 4 STAPPEN NAAR MEER SUCCES IN KLANTGESPREKKEN
MET ELK TYPE GESPREKSPARTNER

☑️ Hoe miscommunicatie ontstaat én je ruis voorkomt
☑️ Inzicht in klanttypen
☑️Hoe je de verschillende klanttypen snel herkent
☑️ Hoe je afstemt op klanten met andere communicatiestijlen dan jijzelf
☑️ Hoe je ook bij de 15% ’tegenpolen’ succesvol bent met het klantgesprek
☑️ Concrete, praktische communicatietips per klanttype
☑️ Waarom je met ‘soft skills’ juist nú het verschil maakt met verkopen/adviseren
meer succes met klantgesprekken

voor wie?

Met sommige gesprekspartners voelen we ons direct op ons gemak.
Het klikt en met één woord begrijpen we elkaar. Met anderen is het juist alsof we op een verschillende golflengte met elkaar communiceren.
We begrijpen elkaar simpelweg niet, omdat die ander zo anders denkt en doet dan wijzelf.

In dit Whitepaper leg ik uit hoe je door gebruik te maken van een krachtig communicatiemodel op elk type gesprekspartner kunt afstemmen, zodat de communicatie optimaal verloopt.

VOOR ELKE PROFESSIONAL DIE MET KLANTEN SPREEKT
Een waardevolle handleiding voor salesmanagers, commerciële teams, accountmanagers, adviseurs, consultants en ieder andere professional die méér succes wilt met klantgesprekken.